Klientu Atbalsts

Lūdzu, izvēlieties tēmu

Joprojām nevarat sameklēt atbildi? Sazinieties ar mums

Mūsu uzņēmums darbojas kafijas nozarē, tādēļ mēs piedāvājam plašu kafijas izvēli visu veidu kafijas cienītājiem. Šeit ievietotajā katalogā varat iepazīties ar mūsu pašreizējo piedāvājumu un citiem produktiem. Mēs piedāvājam arī šajā kategorijā labākos kafijas automātus gan birojiem, gan lielākām izmantošanas vietām.

  • Kafijas automātu uzstādīšana 
  • Kafijas automātu apkalpošana un profilaktiska apkope
  • Reaģēšana uz kafijas automātu darbības traucējumiem 6–8 stundu laikā
  • Regulāra kafijas un citu sastāvdaļu uzpilde
  • Speciālists darbam ar klientiem
  • Personāla apmācība

Mēs nodrošinām piegādi jebkurā vietā visā valstī. Lūdzu, iepazīstieties ar mūsu piegādes noteikumiem.

Piegāde bez maksas ir iespējama pasūtījumiem
virs 70 EUR Rīgā;
virs 140 EUR ārpus Rīgas.

  • Bezmaksas preču piegāde tiek nodrošināta 1x mēnesī vienlaicīgi ar kafijas iekārtu ikmēneša apkopes veikšanu  
  • Ja preces nepieciešams piegādāt citā laikā, nekā notiek apkope vai arī ikmēneša apkopes nav paredzētas, preču piegāde ir bezmaksas tikai gadījumā, ja pasūtījuma summa ir vismaz 70,- EUR bez PVN Rīgā un 140,-EUR ārpus Rīgas
  • Ja preču pasūtījuma summa ir mazāka kā norādītie minimālie limiti, tiek piestādīta maksa par piegādi 10 EUR bez PVN Rīgā un 15 EUR bez PVN ārpus Rīgas
  • Preču piegāde ir bezmaksas arī gadījumā, ja Piegādātāja vainas dēļ ir aizkavējusies kādu produktu piegāde
  • Bez maksas iepriekš pasūtītās preces saskaņojot iespējams saņemt SIA “Coffee Address” noliktavā, “Barons Kvartālā”, piebraukšana no Senču ielas 11a

Pasūtījuma izpildes laiks – līdz trīs darbdienām.

Apkalpošanā ietilpst tehniskā apkope reizi mēnesī. Par kafijas automāta remontu un problēmām jāziņo atsevišķi. Varat to izdarīt šeit.

Drīzumā

Varat iegādāties kafiju tieši mūsu birojos, norēķinoties tikai ar maksājumu kartēm.

Nē, mēs nepārdodam lietotus kafijas automātus.

Lūdzu, iepazīstieties ar konkrētajiem jūsu līgumā noteiktajiem līguma izbeigšanas noteikumiem.

Dzērieni  ar pienu un šokolādi (Kapučīno, Kapučīno ar šokolādi, Cafe Latte, Espresso ar šokolādi, Macchiato, Wiener, kafija ar pienu, šokolādes dzēriens, šokolādes dzēriens ar pienu, dubultā šokolāde) satur šādas vielas: piena olbaltumvielas, piena pulveri, sūkalu pulveri, vājpiena pulveri, laktozi. 

Buljona dzēriens var saturēt: Iaktozi, soju, olas, selerijas, sinepes, glutēnu.

Automāta izlietotās kafijas tvertne ir pilna. Ievērojot automāta lietošanas norādījumus, izņemiet tvertni, iztukšojiet to un ievietojiet atpakaļ automātā.

Lūdzu, sazinieties ar mūsu apkalpošanas un apkopes komandu, un mēs radīsim risinājumu. Lai turpmāk izvairītos no automāta apkaļķošanās, skatiet automāta ūdens filtra lietošanas norādījumus.

Lūdzu, ievērojiet norādījumus par automāta ūdens filtra nomaiņu. Ja esat jau izlietojis rezervē esošo rezerves filtru, varat pasūtīt jaunu filtru, vai nu izmantojot tiešsaistes pasūtījuma veidlapu, vai zvanot mums. Ja jūs izmantojat Frankeautomātu, lūdzu, sazinieties, un mēs ieradīsimies un nomainīsim filtru.

Ja esat maksājis ar kredītkarti, lūdzu, iesniedziet pieteikumu, kurā norādīta vieta, datums un laiks, kā arī pievienojiet bankas izraksta kopiju, kurā norādīta samaksātā summa. Tāpat norādiet savas kredītkartes pirmo ciparu un pēdējos četrus ciparus, kā arī bankas kontu, kurā mēs varam atskaitīt atpakaļ naudu. Ja esat maksājis skaidrā naudā, lūdzu, piezvaniet mums, lai mēs varētu vienoties par optimālu jums ērtāko risinājumu.

Lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs varētu vēlreiz pārbaudīt problēmu un atdot atpakaļ jums jūsu izvēlēto produktu. Saskaņā ar noteikumiem un nosacījumiem mēs nevaram atmaksāt samaksāto naudu.

Lūdzu, piezvaniet mums, lai mēs varētu vienoties par labāko risinājumu.

Patlaban mēs apkalpojam Ogri, Jelgavu, Liepāju un Liepājas reģionu.

Varat sazināties ar mums, aizpildot šeit veidlapu vai piezvanot uz mūsu biroju.

Jā, privātpersonas var iegādāties preces tieši mūsu birojā. Lūdzu, ievērojiet, ka iespējams maksāt tikai skaidrā naudā.

Nē, par precēm var norēķināties tikai ar maksājumu kartēm vai pārskaitījumu.

Jā, saskaņā ar līgumu mēs reizi mēnesī veicam tehnisko apkopi. Ja vēlaties saņemt apkopi biežāk nekā reizi mēnesī, par to būs jāmaksā papildus, tādēļ, lūdzu, apspriedieties ar savu vadītāju, kurš pēc tam ar mums sazināsies. Ja vēlaties ziņot par tehnisku problēmu, lūdzu, aizpildiet šeit veidlapu.

Biroju kafijas automātu ikdienas apkope un tīrīšana ir klientu atbildības joma. Mēs līguma ietvaros piedāvājam mēnesī vienu tehnisko apkalpošanas apkopi, ko saskaņojam ne vēlāk kā divas dienas pirms apmeklējuma datumā, par ko iepriekš notikusi vienošanās. Tirdzniecības automātus mēs apkalpojam katru dienu.

Kopš tā brīža, kad paziņojāt par problēmu, mēs ieradīsimies līdz divu darbdienu laikā. Ja vēlaties ziņot par tehnisku problēmu, lūdzu, aizpildiet šeit veidlapu.

Par papildu samaksu mēs piedāvājam veikt tehnisko apkopi arī biežāk, nekā ir noteikts līgumā. Jūs varat ziņot par savu problēmu, aizpildot šeit veidlapu. Mēs sazināsimies ar jums par mūsu apmeklējuma cenu un laiku. Ja jums nav noslēgts līgums ar mums, lūdzu, sazinieties ar mums, lai uzzinātu, vai mēs varam nodrošināt servisu konkrētā modeļa kafijas automātam.

Nē, jūs paši nevarat pārvietot kafijas automātu. Lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs saskaņosim iespējamo pārvietošanu.

Joprojām nevarat sameklēt atbildi? Sazinieties ar mums